Procesory tekstu są dobrym wyborem, gdy chcesz napisać esej, list lub inny rodzaj dokumentu, który wymaga więcej niż tylko kilku zdań. Pomagają one łatwo uporządkować myśli, a także sformatować tekst i wstawić do pracy zdjęcia, tabele, wykresy i liczby. Istnieje wiele internetowych programów do przetwarzania tekstu, które dają wszystkie te narzędzia do pisania za darmo.
Jeśli chodzi o łatwość obsługi, funkcjonalność i cenę, Google Docs jest najlepszą dostępną obecnie opcją. Tworzenie dokumentu, dodawanie tekstu, zmiana formatowania i tworzenie tabel za pomocą tego narzędzia jest bardzo proste. Za pomocą Google Docs można również współpracować nad dokumentami. Co jest wspaniałe w tym edytorze tekstu online, to fakt, że zapisuje on Twoją pracę automatycznie w chmurze, więc nie musisz się martwić o jej utratę, jeśli Twój komputer ulegnie awarii lub zostanie uszkodzony w inny sposób.
Podstawowa wersja Google Docs jest całkowicie darmowa, ale jeśli potrzebujesz więcej miejsca niż 15 GB, które dają ci za darmo, możesz zapłacić 1$ miesięcznie za 100 GB. Evernote to kolejny świetny edytor tekstu online z kilkoma dodatkowymi funkcjami, takimi jak zaawansowane możliwości wyszukiwania, integracja z kilkoma innymi programami i usługami oraz wsparcie dla pakietów notatek, które są kolekcjami dokumentów związanych z określonym tematem. Więcej na: industrialy.pl