Możliwości wykorzystania upominków promocyjnych

Możliwości wykorzystania upominków promocyjnych

Gadżety reklamowe Kraków są używane na całym świecie do promowania marek, produktów i tożsamości korporacyjnej. Są one również wręczane podczas imprez, wystaw lub prezentacji produktów i usług. Towary mogą być również wykorzystywane przez organizacje non-profit do zwrócenia uwagi na konkretną sprawę lub do zbierania funduszy na cele charytatywne.

Najpopularniejsze gadżety

Praktycznie każdy przedmiot można obrandować i wykorzystać w kampanii promocyjnej. Na przykład największy udział w amerykańskim rynku produktów promocyjnych, według danych z 2020 roku, ma odzież, która stanowi 32% całkowitej sprzedaży. Najpopularniejsze gadżety w USA to koszulki, naczynia do picia, pendrive’y, torby, przybory do pisania, odzież wierzchnia itp.. Większość upominków promocyjnych jest stosunkowo niewielka i niedroga, ale istnieją również wysokiej klasy, drogie przedmioty, które można wręczać np. kadrze kierowniczej dużych przedsiębiorstw oraz gwiazdom festiwali filmowych i rozdań nagród – drogie perfumy, akcesoria skórzane i gadżety elektroniczne.

Gadżety reklamowe Kraków i sposób ich wręczania różnią się w zależności od kraju i kultury, a rodzaje stosowanych produktów różnią się w zależności od miejsca. W Wielkiej Brytanii branżę upominków reklamowych reprezentuje Brytyjskie Stowarzyszenie Towarów Promocyjnych (BPMA), założone w 1965 r. Stowarzyszenie to reprezentuje branżę i obsługuje zarówno producentów, jak i dystrybutorów upominków reklamowych. BPMA oferuje szeroką gamę usług, w tym badania rynku dla branży gadżetów promocyjnych w Wielkiej Brytanii.