Pozycjonowanie to proces długi i często niepewny w swoich efektach. Będąc właścicielem sklepu internetowego wiesz to najlepiej. W tym samym czasie potencjalni klienci poszukują w sieci odpowiedniego dla siebie sklepu, dlatego ważne jest, aby być dla nich widocznym. Z pomocą przychodzi kampania Google Ads. Pozwala ona umieścić Twoją firmę na jednym z czołowych miejsc w wyszukiwarce. W ten sposób efekty kampanii widoczne są od razu, a Twoja strona internetowa nie musi ginąć, pośród tysięcy innych witryn. Samo uruchomienie takich reklam nie jest oczywiście zbyt trudne. W tym celu potrzebujesz na początek własne konto Google Ads. Aby móc utworzyć takie konto, musisz posiadać konto Gmail. Bez obaw. Jeżeli boisz się, że adres ten będzie gdzieś upubliczniony, to absolutnie nie. Będzie on potrzebny jedynie do logowania. Następnym krokiem będzie stworzenie konta. Do wyboru są dwie możliwości: zwykłe stworzenie konta Google Ads lub przejście na bardziej zaawansowany tryb, jakim jest przełączenie na tryb eksperta. W kolejnych krokach wystarczy potwierdzić strefę czasową oraz walutę i umieścić profil płatności. Ważna kwestia. Kampania Google Ads jest dostępna jedynie dla właścicieli firm. Dlatego też na etapie wyboru płatności, należy dodać dane firmy, w tym także nr NIP. Teraz pozostaje jedynie podpięcie karty, najlepiej firmowej i można rozpocząć swoją przygodę z reklamami Google i zaplanować pierwszą kampanię. Bazuje ona w dużej mierze, na odpowiednim doorze słów w kluczowych, na które ma być reklamowana Twoja strona internetowa. O tego, w jaki sposób dobierzesz te słowa, zależeć będzie skuteczność całej kampanii.
Poprzedni wpis
Jakie pojazdy kempingowe są najpopularniejsze?