Event
kontakt
newsletter
napis alt

napis alt
napis alt

Wypozycjonuj swoją stronę internetową.


Jeśli chcesz aby Twoja strona była popularna - wypozycjonuj swoją stronę
.

Pomożemy Ci to osiągnąć. Pamiętaj jednak, że i w tej branży działają profesjonalne firmy, dlatego jeśli słowo kluczowe jest trudne, zleć tę pracę profesjonalnym pozycjonerom.

System 3w- CMS pozwoli Ci ustawić wszystkie meta tagi, nie tylko dla całego serwisu, ale dla każdej z podstron osobno.

Dbając o treści na stronie i meta tagach, oraz katalogowanie możesz liczyć na pierwsze pozycje i mnóstwo odwiedzin.

Twoje działania w skrócie:

  • wybierz słowa kluczowe,
  • umieść je dla stron i podstron, popraw swoje znaczniki meta (seo description,
    seo keywords i title),
  • dodawaj stronę do katalogów
  • pozyskuj linki.


Wybór słów kluczowych:

Pozycjonowanie zacznij od wybrania słów kluczowych, które są związane z Twoją stroną. Jeśli strona to sklep sprzedający agd i akcesoria to zacznij od słów kluczowych: agd, akcesoria i podobnych. Jeśli słowa te są trudne do osiągnięcia trzeba wtedy zastanowić się nad innymi sposobami - zawęzić wyszukiwanie słów kluczowych - „agd twoje miasto" to dużo łatwiejsza fraza, dużo lepsza dla twojej lokalizacji.

Jeśli chcesz wiedzieć, jakie słowa ludzie wpisują do wyszukiwarek, możesz skorzystać z bezpłatnych narzędzi takich jak np.: Google Trends (http://www.google.com/trends)

SEO (Search Engine Optimization) to dwa równoległe zakresy działań:

1/ optymalizacja strony
2/ pozycjonowanie

Optymalizacja strony

Tytuł i meta (seo description, seo keywords i title)
Słowa, które wybierzesz, powinny się pojawiać w treści Twojej strony. Należy zacząć od znacznika. Znacznik tytułu w kodzie HTML to dla robota wyszukiwarki bardzo ważny element. Dla naszego wymyślonego sklepu z agd ułożylibyśmy go tak:
Agd, akcesoria - duży wybór, sklep AGD, Gdańsk
Słowa są wpisane w mianowniku, bo tak najczęściej będą je wpisywać użytkownicy wyszukiwarek. Maksymalna zalecana długość znacznika title to 75 znaków.

Następnie zajmiemy się tagami meta (seo description, seo keywords i title).

Description to jeden z niewielu meta tagów, który jeszcze ma znaczenie. Powinien zawierać dobrze sformułowany opis strony przy użyciu słów kluczowych. W wielu przypadkach w w wyszukiwarkach jest to opis, który pokazuje się w wynikach, więc powinien również zachęcić do wejścia na stronę. Ograniczamy go do 255 znaków.

Keywords. Wypełnienie go słowami kluczowymi może mieć znaczenie, gdyż przez niektóre wyszukiwarki znacznik ten traktowany jest jako zwykły tekst, ale co ważniejsze - nie powinno się nadmiernie powtarzać słów kluczowych w znaczniku keywords. Nie wrzucajmy tam też spamu, czyli słów kluczowych nie związanych z nasza stroną. Tag ograniczamy do 1000 znaków.

Wyróżnianie w tekście.
Znaczniki itp. mogą posłużyć do nadawania większej wartości słowom kluczowym. Nie można jednak łamać pewnych zasad i nadużywać tych znaczników. Znacznik h1 powinien być użyty na stronie najlepiej tylko raz. W kodzie przed znacznikiem h1 nie powinno być żadnego ze znaczników z tej grupy.

Dodatkowym wyróżnieniem słowa kluczowego mogą być znaczniki - wytłuszczenie, kursywa i podkreślenie.

Nawigacja

Stwórz menu tak, aby wyszukiwarka mogła dostać się do każdej z podstron w maksymalnie trzech kliknięciach. Jeśli to nie jest możliwe, stwórz mapę strony - czyli taką podstronę, gdzie znajdują się linki do wszystkich pozostałych.
Aby uzyskać podobny efekt oraz mieć dostęp do wielu statystyk i danych na temat swojej strony możesz podłączyć do niej usługę Google SiteMaps w narzędziach dla webmasterów (https://www.google.com/webmasters/tools/docs/pl/about.html).

Nazywanie linków ma duże znaczenie. Linki do podstron należy budować w taki sposób, by w ich opisie znajdowały się słowa kluczowe. Aby link pomógł w autopozycjonowaniu się strony można nadać mu taką postać: AGD i inne słowa kluczowe

Przy budowie dobrze zoptymalizowanej strony należy unikać za wszelką cenę menu w postaci javascript czy flasha. Menu i wszystkie linki powinny mieć swoje odpowiedniki w prostym kodzie HTML. Budowanie menu we flashu może sprawić, że robot poza stroną główną nie zindeksuje żadnej z naszych podstron.

Spam w kodzie
Spam w kodzie to te metody wciskania słów kluczowych bądź zmieniania strony, których nie akceptują wyszukiwarki. Nawet jeśli używając spamu można dostać się na chwilę na pierwsze miejsca wyników, należy liczyć się jednak z możliwością dostania całkowitego 'bana', czyli usunięcia strony z Google.

Za spam w kodzie uważa się:

  • ukrywanie właściwej strony, a robotom pokazywanie innej, specjalnie przygotowanej,
  • stosowanie wszelkiego rodzaju przekierowań, które mają oszukać robota,
  • nadmierne powtarzanie słów kluczowych,
  • stosowanie hidden text - czyli pisanie np. czarną czcionką na czarnym tle,
  • stosowanie niewidzialnych powierzchni, bądź zasłanianie tekstu innymi,
  • opisywanie obrazków samymi słowami kluczowymi, niezgodnie z treścią obrazka,
  • nagminne stosowanie znacznika,

Pozycjonowanie strony

Zdobywanie linków
Cały proces pozycjonowania dobrze zoptymalizowanej strony można sprowadzić do jednej czynności: dodawania linków zwrotnych do tejże strony na innych stronach.

Więcej linków
Czasem konkurencja na daną frazę jest tak wysoka, że dodawanie do katalogów to za mało. Wtedy potrzeba nam dużo więcej linków zwrotnych o znacznie większej mocy.

Pierwszy sposób to pozyskiwanie linków poprzez promowanie strony w społecznościach. Linki na otwartych forach, blogach, księgach gości potrafią być wartościowe. Linki te nie mogą być oczywiście spamem!

Drugi sposób, bardzo popularny pozycjonowania stron www , to wymiana linków. Na forum.optymalizacja.com możemy dać ogłoszenie o wymianie. Zazwyczaj następuje między stronami o podobnych PageRank, czyli oceną strony w skali 1-10 wg. Google. Kluczowe jest to, aby strony z którymi się wymieniamy były w jakiś sposób zbliżone tematycznie do naszej. Takie linki ze stron tematycznych dają dużo więcej, niż ze stron niezwiązanych.

Trzeci sposób to kupowanie linków. Linki kupuje się na określony okres, najlepiej ze stron związanych tematycznie o wysokim PR. Należy jednak bardzo sceptycznie podchodzić do kupowania linków z nieznanych źródeł - PageRank można oszukać, a drogie linki mogą się okazać bezwartościowe.

Jeśli jesteś zainteresowany naszymi usługami w zakresie pozycjonowania stron www napisz box@solidside.pl

Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego na stronie.

 

System 3w-CMS - możliwości

Poznaj wszystkie funkcje systemu 3w-CMS.
Skonfiguruj swoją wersję. Cena ustalana indywidualnie.

Podstawowe pakiety systemu

Porównaj pakiety systemu 3w-CMS.
Pakiet Firma i Pakiet Start.

Domeny i języki w systemie

Obsługa wielu domen, subdomen i języków
- oszczędnośc czasu i miejsca na serwerze.
© 2012 3w cms | kontakt | formularz kontaktowy | strona główna | mapa strony |

engine solidside | system zarządzania treścią 3w-cms
rss atom kanał informacyjny