Event
menu Mailing
kontakt
newsletter
napis alt

napis alt
napis alt

Jak stworzyć poprawny i skuteczny mailing

Jak przygotować poprawny i skuteczny mailing?
Zastanówmy sie czy wogóle warto robić mailingi?

Z naszego doświadczenia i firm, które obsługujemy jasno wynika, że warto :)

Oczywiście przy poprawnie skonfigurowanym mailingu! Przelicznik jest bardzo prosty - skuteczność wynosi w zależności od produktu i targetu od 0.1 do 0.5 procenta, czyli na 1000 wysłanych maili od 1 - 5 zainteresowanych naszym produktem osób, co przy 100 tysiącach daje 100 - 500 potencjalnych Klientow.

Od czego w takim razie zacząć ?

  1. Stworzenia własnej bazy mailngowej - adresów mailowych pogrupowanych
    w odpowiednie grupy i kategorie dla łatwego targetowania naszych maili,
  2. Stworzenie samego maila,
  3. Stworzenie oferty,
  4. Mailingu.

ad 1./ Skąd wziąć adresy mailowe?

Jednym z popularnych wyjść jest zakup bazy mailingowej od firmy zajmującej się tworzeniem takich baz - można kupić bazę o ustalonym wcześniej targecie lub zbierać maile poprzez systema newsletterowy.

ad 2./ Stworznie maila zgodnego z ustawę nie jest trudne:

Przykład:

Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o zgodę na przesłanie oferty dotyczącej - tu produkt

Chcemy zaproponować ....

Z uwagi na obowiązujące przepisy prawa
(art.4 Ustawy z dnia 18.07.2002 Dz.U144 poz 204)
konieczna jest Państwa zgoda na otrzymywanie informacji handlowej
w formie elektronicznej.

Jeśli wyrażają Państwo zgodę na przesłanie oferty prosimy
o kliknięcie na zgoda.

(jeśli nie możesz odczytać tego maila kliknij w ten link)


ad 3./ Trzeba mieć zawczasu stworzoną ofertę, którą będziemy wysyłać do osób i firm
wyrażających zgodę na jej przesłanie.

To już jest nieco trudniejsze... Trzeba zastanowić się, co może szczególnie zainteresować naszych Obiorców, co mamy lepszego od konkurencji i na te punkty położyc nacisk.
Nie powinno się w Ofercie zanadto reklamować produktu, zawarte w niej informacje powinny być jasne i rzeczowe.
Niewłaściwym pomysłem jest negatywne ukazywanie cech konkurencyjnych produktów.

ad 4./ Wykonanie samego mailingu
z programu mailingowego (do seryjnej wysyłki
maili)
, który spełnia nasze oczekiwania - 3w mailing system lub innym.

Ale to jeszcze nie koniec. Trzeba rozesłać wcześniej przygotowaną ofertę.
Można to zrobić na 2 sposoby:

  • z systemu mailowego do grupy, która się dodała do naszego tematu wysyłamy 1 z wcześniej przygotowanych szablonów lub szablonów oferty w zależności od grupy klientów.
  • z programu pocztowego rozsyłamy wcześniej przygotowany szablon, który w zależnosci od grupy modyfikujemy i oflagowujemy odpowiednimi flagami adresy, do których wysłaliśmy Ofertę.

Następne kroki zależą już tylko od naszej inwencji lub pomysłowości zatrudnionego handlowca. Możemy np. dzwonić do naszych potencjalnych przyszłych klientow, by nawiązać bezpośredni kontakt.
Wszystkie czynności związane z pozyskiwaniem i obsługą klientów powinniśmy starannie notować w naszym systemie dla zachowania kontroli i ciągłości działań.

Jeśli jesteś zainteresowany naszym programem napisz box@solidside.pl

Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego na stronie.

 

System 3w-CMS - możliwości

Poznaj wszystkie funkcje systemu 3w-CMS.
Skonfiguruj swoją wersję. Cena ustalana indywidualnie.

Podstawowe pakiety systemu

Porównaj pakiety systemu 3w-CMS.
Pakiet Firma i Pakiet Start.

Domeny i języki w systemie

Obsługa wielu domen, subdomen i języków
- oszczędnośc czasu i miejsca na serwerze.
© 2012 3w cms | kontakt | formularz kontaktowy | strona główna | mapa strony |

engine solidside | system zarządzania treścią 3w-cms
rss atom kanał informacyjny