Event
kontakt
newsletter
napis alt

napis alt
napis alt

Strona internetowa - co proponujemy


Naszym celem jest przygotowanie i uruchomienie strony internetowej Klienta. Najważniejsza jest pierwsza faza, w której opracowany zostaje projekt struktury i funkcji serwisu. Błędy popełnione na tym etapie mogą spowodować konieczność dokonania zmian w serwisie i opóźnić jego uruchomienie.

Jeśli nie dysponujesz własnym zespołem informatyków i grafików, a chcesz posiadać profesjonalną stronę internetową zamów ją u Nas.

Stworzone przez Nas narzędzie to autorski system do zarządzania treścią na stronie (CMS - Content Management System). Umożliwia On samodzielną edycję treści w serwisie. Pozwala m.in. na dodawanie, usuwanie podstron, pozycji menu, podmenu, dodawanie banerów: górny, główny, boczny, boxy reklamowe dolne etc.
Do obsługi systemu nie jest potrzebne specjalne przygotowanie informatyczne. Jest łatwy w obsłudze wręcz intuicyjny.


Działania związane z projektem

Wybór domeny i poczta elektroniczna

    Pomoc w wyborze nazwy domeny.

    Sprawdzenie dostępności wybranych nazw.

    Rejestracja domeny.

    Wybór miejsca umieszczenia strony (hosting).

    Założenie i konfiguracja kont pocztowych.

Analiza i projektowanie

Ustalamy, co i gdzie zostanie umieszczone na stronie. Struktura strony i nawigacja wymaga głębokiego przemyślenia tak, aby poruszanie się po stronie było intuicyjne i łatwe.

    Analiza, jakie informacje mają być prezentowane na stronie.

    Wybór modułów, które powinny znaleźć się na stronie (banery, boksy informacyjne, galeria itp.).

    Przygotowanie projektu graficznego strony (zwykle przedstawiamy kilka różnych propozycji).

Przygotowanie strony WWW

    Przygotowanie elementów graficznych (layoutu) serwisu.

    Instalacja serwisu na serwerze.

    Konfiguracja systemu zarządzania treścią (CMS).

    Wprowadzenie początkowych danych (menu, treść głównych podstron).

    Szkolenie z zakresu obsługi systemu zarządzania treścią.

Pozycjonowanie i statystyki

Samo uruchomienie strony daje niewiele, ponieważ mało kto wie o jej istnieniu. Koniecznie należy zadbać o pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. Jeśli ktoś będzie szukał hasła związanego z działalnością naszej firmy, jest szansa że wyświetli się mu link do naszej strony.

    Rejestracja w GoogleAnalytics. Google Analytics to nieocenione narzędzie, które pozwala nam analizować odwiedziny naszej strony.

    Dobranie słów kluczowych.

    Dodanie meta opisów dla strony.

    Zgłoszenie strony do wyszukiwarek (Google, Onet, WP).

Przygotowanie grafik związanych ze stroną

    Przygotowanie logo firmy.

    Przygotowanie favicony.

    Wykonanie banerów.


Czy posiadanie strony internetowej ma sens?

Pamiętaj, firmowa strona internetowa to:

    Większa wiarygodność – firma nieposiadająca własnej strony internetowej zwykle postrzegana jest, jako mało dynamiczna i niedbająca o własny rozwój. Często brak strony może świadczyć o zaprzestaniu działalności lub bankructwie. Z drugiej strony, obecnośc w internecie zapewnia błyskawiczny dostęp do informacji o firmie i jej ofercie.

    Promocja i reklama – strona internetowa daje możliwość skorzystania z wielu narzędzi promocji w internecie. Najbardziej znane to: wyświetlenie linków do naszej strony w wynikach wyszukiwania, linki sponsorowane np. Google AdWords, banery umieszczone na innych stronach.

Przed rozpoczęciem rozmów z wykonawcą strony internetowej powinniśmy przemyśleć kilka rzeczy. Przynajmniej ogólna wizja witryny będzie pomocna w czasie rozmów. Znacznie ułatwi to dokonanie wyceny.

Wybór domeny

Wybór domeny (adresu internetowego firmy) jest obecnie ważniejszy od wyboru nazwy firmy. Jeśli planujemy założenie firmy, powinniśmy od tego zacząć.

Pierwsza możliwość to wybór domeny będącej jednocześnie nazwą firmy np. mojafirma.pl. Będzie bardzo trudno, większość sensowych nazw, jaka przyjdzie nam do głowy, jest już zajęta.

Druga możliwość to nazwa domeny zawierająca słowo(a) kluczowe związane z firmą i jej ofertą np. kwiaciarnia.pl lub naprawa-pralek.pl.

Dla firm działających w Polsce wybieramy końcówkę domeny – .pl, .com.pl ewentualnie dodatkowo .eu. To, czy nazwa domeny jest wolna, możemy sprawdzić np. na stronie NASK http://www.dns.pl/.

Domenę możemy zarejestrować sami. Koszt utrzymania domeny przez pierwszy rok to zwykle kilka lub kilkanaście złotych. UWAGA! Jeśli zlecimy komuś rejestrację wybranej domeny upewnijmy się, że to my jesteśmy jej właścicielem i dysponentem. Unikniemy wielu problemów w przyszłości.

Koncepcja strony

Przemyśl, jakie elementy powinny znaleźć się na Twojej stronie. Od tego zależy, jakie możliwości powinien mieć system do zarządzania zawartością strony (CMS). Na każdej stronie znajdziemy podstrony z treścią oraz nawigację, czyli menu. Zwykle mamy możliwość dodać również następujące elementy:

    galerie fotografii (z opisami lub bez),

    formularz kontaktu,

    banery własne,

    banery innych firm,

    mapkę dojazdu,

    zapisy na newsletter i wysyłka mailingu,

    zamówienia na produkty lub towary firmy,

    aktualności,

    dodawanie plików do pobrania,

    wyszukiwanie fragmentów tekstu w treści serwisu,

    mapę serwisu.

Logo firmy

W dzisiejszych czasach każda firma powinna posiadać swój rozpoznawalny znak graficzny czyli LOGO. Znak Firmy pomaga w promowaniu i firmy i produktu. Poprawia ich rozpoznawalność i identyfikuje markę.

Pamiętaj

Wszystkie materiały umieszczaj na stronie z krótkim opisem (zdjęcia, filmy, grafiki, dokumenty, artykuły itd) zawierającym słowa kluczowe. Wszystkie opisy w systemie 3w-CMS są uwzględniane przez wyszukiwarki co pomaga w pozycjonowaniu witryny.

System 3w-CMS - możliwości

Poznaj wszystkie funkcje systemu 3w-CMS.
Skonfiguruj swoją wersję. Cena ustalana indywidualnie.

Podstawowe pakiety systemu

Porównaj pakiety systemu 3w-CMS.
Pakiet Firma i Pakiet Start.

Domeny i języki w systemie

Obsługa wielu domen, subdomen i języków
- oszczędnośc czasu i miejsca na serwerze.
© 2012 3w cms | kontakt | formularz kontaktowy | strona główna | mapa strony |

engine solidside | system zarządzania treścią 3w-cms
rss atom kanał informacyjny